Snabba cash

I fredags var jag, Bea och Amanda och kollade på Snabba cash. Innan bion började gick vi och fikade det var mysigt. Jag tyckte att filmen var super bra, fast det saknades en del från boken men den var bra ändå:) Efter bion skulle jag åkt ner till Nyköping men jag var så pass trött att jag kände att det inte var någon idé att sätta sig i bilen och åka ner. Istället åkte vi hem till Bea och kollade lite halvhjärtat på film och pratade desto mer:) Det var jättemysigt, tack mina älskade tjejer<3
Börjar känna mig lite halv stressad och förrvirrad för att nu har jag verkligen insett att detta är sista terminen i skolan och sen är det dags att börja jobba! Vad ska jag göra!? Jag har verkligen ingenaning om vad jag vill eller något. Känns som att det är dags att börja kolla runt lite angående jobb.. Men man får se vad som händer..


Kommentarer
Postat av: karin2

Klart du vet vad du ska göra efter studenten, UT TILL SJÖSS!:D

2010-02-15 @ 15:52:27
Postat av: Amanda

d va supermysigt! avatar på lovet röstar ja för :)

å filmkvällx2 varav 1 med hemmaspa :D

2010-02-17 @ 09:15:43
URL: http://bilancioni.blogg.se/
Postat av: Bea

jag håller med amanda, spa och beck kväll och avatar!! :) du kommer på vad du vill göra, prova på olika saker sen hittar du rätt :)

2010-02-17 @ 16:47:13
Postat av: Therese

Jadu karin2 man vet ju aldrig vad som händer;p

Ja det låter kanoners brudar, låter väldigt bra!:)

2010-02-17 @ 20:41:18
URL: http://theresemagnussons.blogg.se/
Postat av: veronica

Jag skulle ocksa vilja se Snabba Cash, fast jag har inte last boken an...

Men Avatar ar JATTEBRA!! :D Ni maste se den!! Speciellt i 3D!

Hehe, ville bara saga det :)

Kram!!

2010-02-18 @ 03:00:01
Postat av: Therese

Tack för tipset det är bra att veta:) Boken är jättebra så läs den;)

2010-02-18 @ 17:02:03
URL: http://theresemagnussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0