En insnöad helg ;)

I fredags var jag, Amanda hennes kompis Anna och en tjej från deras skola ute. Det var en jätterolig kväll!:)  
Påvägen hem var det dock inte lika roligt.. jättekallt ute och snön bara föll från himlen konstant.. Men jag kom hem tillslut iallfall;)
Igår sov jag halva dagen och sen försökte jag plugga lite medans jag såg pappa utanför fönstret då han skulle försöka skotta bort all snö som kommit under natten, så SJUKT mycket snö!!
På kvällen bar det hem till några kompisar för lite lördagsmys. När vi åkte hem tog det lite längre tid än vanligt då jag fick köra ungefär 40 på stavsnäs vägen.. Man såg knappt framför bilen. Jonathan sa i bilen påväg hem att vi kanske är påväg mot en nys istid, ja man vet ju faktiskt inte vad som håller på att hända!
Nu har jag pluggat en del men har forfarande massvis kvar. Om en vecka är det lov och det ska bli så skönt så!
ByeBye tillbaks till skolböckerna.. ;) 


Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha härlig bild på bilen!:D

trädbilden var dock väldgt fin :) måste komma hem till dig på lovet!



btw såg du solsidan på tv4play? avsnittet var typ roligast hittills! vi borde se på solis hos dig på fredag lr nästa. kramkram skruttish kör försiktigt i snövädret

2010-02-22 @ 15:12:55
URL: http://bilancioni.blogg.se/
Postat av: Karin

"Jonathan sa i bilen påväg hem att vi kanske är påväg mot en nys istid" HAHA, ni är för söööta! <3

Fina bilder gums :)

2010-02-22 @ 17:26:00
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0