Det blev en förlust

Det blev tyvärr en förlust imorse för grabbarna.. riktigt tråkigt att det tog skut nu för dom. Men det finns ju andra medaljhopp inom os som man får hejja på nu:) och hockey grabbarna kan ju börja tagga till inför vm som stratar senare i vår:P
Nu är det bara en dag kvar sen är det efterlängtade lovet äntligen här! Det som är mindre bra är att jag nu lycktas gå och bli förkyld och fått halsont. Typiskt att man ska gå och bli sjuk precis innan lovet:/ Men life goes on;) På lovet ska jag vara hemma, blir tyvärr ingen skidåkning nu på lovet men får se om det kanske blir något på påsklovet istället. Annars händer det inget speciellt på lovet. Ska träffa kompisar som det var evigheter sen jag såg sist. Sen ska jag ner till Nyköping och hälsa på släkten och träffa den lilla nytillkommna vovven Tess som min kusin och hans familj köpt i veckan. Sen kommer det bli några mysiga filmkvällar med kompisarna också:)
Nu ska jag nog gå och powernapa lite och hoppas på att jag snart frisknar till! 
Hej svejs så länge:)


Jag och Karin i Idre 09 

Kommentarer
Postat av: Karin

Thihi, fin bild sötis! SAKNAR <3<3

2010-02-26 @ 16:08:14
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: ja men jag tog inte dom värsta å bea godkände så du har tyvärr ingen talan om saken :P

2010-03-06 @ 19:20:09
URL: http://bilancioni.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: tack! :)

2010-03-23 @ 10:29:02
URL: http://bilancioni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0