Vakt vecka

Denna vecka ska jag gå vakt på bryggan så imorse klockan 04.00 gick jag på min första vakt för denna vecka. Jag handstyrd i 2 timmar och det gick bra. Imorgon när vi har lots ombord ska jag få handstyra, det ska bli väldigt spännande :)
I lördags var det genomgång i hur man ska kontrollera surrningar på tunggods och bilar. Det var väldigt intressant.
Igår var jag, Mats med Gustaf då han skulle inventera sjukhytten. Även fast det kanske inte var så jätte roligt jobb så var det iallfall roligt att se hur det går till.
Idag efter vakten gick jag och la mig och sov i 2 timamr sen tränade jag och nu tror jag ja ska gå ut och sola lite.
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Bea

Du kommer sova en månad dag/natt när du kommer hem för att du jobbat så hårt! men sola lät väldigt skönt!



ha det bra !



Bea:)

2009-09-15 @ 11:04:41
Postat av: Mamma

Vilken häftig grej att få handstyra båten. Du är suverän. Lycka till och stor kram

2009-09-15 @ 20:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0