Solsken på Atlanten!

Jajamen det är precis de det är! Det är väldigt ovanligt för att vara september och på Atlanten. Men det är bara tacka och ta emot det fina vädret:) Självklart passas det då på att utföra arbeten utomhus. I måndags var jag dock nere på bildäck nr 1 och kanckade rost och slipade på förmiddagen. Men på eftermiddagen var jag ute och målade på däck. Igår blev det också måla på däck och samma sak gäller idag. 
Har jätte ont i ryggen så det är lite halvjobbigt men men life goes on.
Igår lyckades jag somna på soffan på lunchrasten och när jag vaknar har märke från soffan över hela ansiktet, haha nej nej inte genomskinligt att jag har sovit :D Märket gick inte bort förens vid 15 tiden :p
Igår kollade vi på film. vi såg The Gurdian eller va den hette:p Den var väldigt bra men sorglig i sluetet.. och vem satt inte då och bölade som ett litet barn.. Jo det gjorde självklart jag:P Men jag står för att jag inte klarar av att se sorgliga filmer utan att börja böla:P 
Nu är lunchrasten snart slut och det är dags att återgå till arbetet.
Förresten fick jag i måndags reda på att Alexandra kommer hit till slut. Det var problem med en massa papper och grejer så att hon det var nästa klart att hon inte skulle komma hit. Men i måndags fick jag reda på att allt löst sig och att hon kommer mönstra på nu när vi kommer till Göteborg om ungefär 1 och en halv vecka!:)
Soliga hälsningar från Atlanten;) 

Kommentarer
Postat av: Amanda

va roligt att de löste sig så hon får komma dit! va härligt med sol o atlanten! skickar positiva vibbar till dig ;D

hoppas vi kan få igenom våra planer att åka ner till gbg o hämta dig :) om du flyger hem från usa, flyger du till arlanda då?

kramar!!

2009-09-23 @ 18:13:25
URL: http://bilancioni.blogg.se/
Postat av: FARMOR

Knacka rost var vad din pappa åckså blev kommenderad till, så du trampar på i hans fotspår. Kul att det löste sej med alexandra. Kraaaaam!

2009-09-24 @ 00:08:36
URL: http://theresemagnussons.blogg.se/
Postat av: Bea

Gu va roligt att Alexandra kommer till slut, får äntligaen massor med tjej snack:D



Skönt me sol, men ryggont e ju ingen höjdare!



puss på dig<3

2009-09-24 @ 14:52:30
Postat av: Karin

prutt<3

2009-09-24 @ 17:53:05
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0