Nu är vi till kaj!

Efter 11 dagar till sjöss var det idag dags för att lägga till vid kajen i Bremerhaven. Lotsen kom imorse vid 08.00 men denna gång var det inte lots båt som gällde utan helikoppter:)
Det blir 3 dagar här i Bremerhaven. Idag ska allt lossas imorgon blir det ingen lastning pga att det var ont om stuvare så dom ska först lasta klart på Elektra som ligger precis brevid oss en anna av Wallenius fartyg. Sedan på tordag ska dom börja lasta här ombord. Det blir att vi kommer in lite senare till Göteborg på fredag än vad som var plnerat.. men jag hoppas att jag hinenr med alla mina planer jag har iallafall;)
Nu märks det att hösten är här då det regnar och är kallt ute, usch usch. Men om 2 veckor ungefär så är vi på lite varmare platser igen och då hoppas jag att det kan bli några bad i poolen igen ;D
Det hade kommit lite nya filmer idag, så självklart var jag tvungen och gå ner och se efter va det var för mågot spännande. Jag hittade den omtalade filmen Män som hatar kvinnor. Så nu ska det bli filmtajm!
Hare bäst!<3 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Män som hatar kvinnor är bra, boken var bättre tycker jag. Kämpa vidare nu så närmar du dig målet sakta men säkert..... Kramar

2009-09-29 @ 20:25:06
Postat av: Amanda

ånej den, hoppas du inte såg den ensam den e ju skitotäck! jag vågade inte sova ensam sen! fast bra var den :)

2009-09-30 @ 08:34:13
URL: http://bilancioni.blogg.se/
Postat av: Karin

Nu känner man verkligen av att din hemresa närmar sig. Kan knappt vänta!

Bra filmval, hoppas du gillade den. Den är otäck men sevärd!

Puss på dig stump

2009-09-30 @ 11:19:33
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: Bea

Den vill jag se, va den bra? aa hösten är här nu, lite små avundsjuk att du ska få lite värme en sista tur jag kan hoppa på i GBG så kan vi göra den turen tillsammans:)

2009-10-01 @ 09:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0