Galveston

Nu är vi i Galveston och lastningen är i full gång.
Igår fick jag uppgiften att knacka,slipa och sedan måla ett område på bildäck. Allt gick jätte bra tills det var någon jävel som hade kastat tuggummi på bildäck så det fastnade självklart i rostpistolen!! Så det blev att försöka pilla bort den där skiten.. men efter tag gav jag upp och bytte rostpistol. Men rengjorde den andra idag istället.
Tränade senare på kvällen och efter det ett dopp i poolen :)
Idag har jag vaskat hissen innan det var dags för ankomst. Vi var förtöjda och färdiga kl 12.00 sen var det dags för lunch och sen var det lastlådan som gällde igen kl 13.00
Dagens arbete blev att kontrollera stuvarna och plocka kätting. Det var bara ett fåtal bilar som skulle lastas sen var det tunggods som gällde. Så idag har jag varit med lite mer och sätt hur det fungerar när tunggodset lastats. Jag har tidigare mest varit och kontrollerat då dom lastar bilar.
Nu ska jag ta det lungt en stund sedan vid 19 tiden är det avgång som gäller.
Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Bea

Du jobbar på du, och gymmar verkar du göra för fullt. du e så duktig!!

2009-09-12 @ 10:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0