En dag i Halifax!

Ja det blev så att jag gick iland iallafall, för igår när vi satt nere i dag rummet jag och några maskinare så kommer det en annan maskinare med ett kort till mig med en blid på hela maskin gänget och så står det tack för en väl utförd maskinvecka här ett litet bidrag till shoppingen och ett stort lycka till i fortsättningen! Så jag vi 90 dollar hälften canadensiska och hälften amrekanska! Så det blev lite tårar i ögonen, super härligt gäng hade en kanon vecka där nere!
Det blev en dag i Halifax med Kristian,Frank, jag och Andreas. Jag,Kristian och Frank åkte en guidad tur med en lastbil som sedan kunde åka i vattnet :p Harbour Hoppers hette det, det var riktigt kul. Efter det så gick jag och Frank nästa runt hela Halifax för Frank skulle till någon sportbutik där dom sålde någon slgas tejp till händerna för boxning. Vi frågade 4 pers och alla sa olika vägbeskrivningar men till sist så hittade vi! Vi käkade satt och snackade ett tag sedan var det dags att bege sig tillbaka till båten. Vi åkte nästan en timme innan vi skulle vara tillbaka på båten men självklart var det kö så vi kom 15 minuter försent till den angivna tiden då man senast skulle vara ombord. Men allt var lungt då dom inte var helt klara med lastningen.
Nu sitter jag här framför datorn och tar det lungt får se om det blir något kortspelande eller pilkastande ikväll.
På fredag morgon anländer vi till New York.
Bye Bye!<3

Kommentarer
Postat av: veronica

Härligt med lite cash ;) schysst av dem. Kul att du har haft bra nere i maskin. Hoppas du får det lika bra på nästa ställe. kram

2009-09-02 @ 23:54:43
Postat av: Karin

Häftigt att besöka the big apple!

2009-09-03 @ 08:26:22
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: Bea

Gu så gullit av maskinarna, men vad skulle man göra om man har en så härlig tjej hos sig en vecka som arbetar på!!

Häftigt med en rundvandring i halifax!

puss på dig saknar dig massor!

2009-09-04 @ 12:07:35
Postat av: FARMOR

Kul att dom uppskattar dej!Du har profilerat dej

(som shopingbruden Therese)Bra Therese kör på!

2009-09-04 @ 15:20:55
URL: http://theresemagnussons.blogg.se/
Postat av: Amanda

varför kmr det inga bilder?? :O

2009-09-05 @ 10:22:36
URL: http://bilancioni.blogg.se/
Postat av: Therese

Svar till Amanda

För att det tar för lång tid att ladda upp och jag som inte är så datatekniskt vet inte hur man ska göra på något annat vis:p

Jag vet att det är döö trist med en blogg utan bilder, tycker själv att det är jätte tråkigt med en blogg utan bilder.

Men om jag lyckas komma på något bra sätt så lovar jag att ladda upp bilder! :)

2009-09-08 @ 04:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0