Dåligt uppdaterat!

Ja usch på mig har varit jätte dålig på att uppdatera. Men det har inte hänt spå mycket, jag har haft en jätte dålig vecka vet inte varför. Humöret har inte varit det bästa och hemlängtan har varit ENORM!
I helgen jobbade jag halva lördagen var ledig söndag men gick ändå upp kl 05.20 då det var ankomst till Baltimore. Efter ankomst gick jag och la mig. Vi var bara i Baltimore till kl 13.00 men jag beövde inte vara med på avgången eftersom det var min lediga dag. Istälelt kollade jag och Gustaf på någon skit konstig film inte se värd.
Idag har jag plockat surrningar och vaskat på bildäck. Har varit uppe på bryggan och fått några saker ifyllda i min bok.
Imorgon då vi anländer till Brunswick ska jag stå vakt nere vid rampen med vakt matrosen.
Nu ska jag träna sen ska jag nog sova då det är ankosmt tidigt imorgon.
Hej svejs!<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh hoppas den här veckan blir bättre! jag har oxå vart på bajshumör så nu får vi peppa varann! jag kom på en uppmuntrande sak: skriv en "jag-ser-fram-emot"-lista! skriv saker som du ser fram emot under resten av året så kanske man får en liten positiv spark i baken :) det ska jag göra iaf!

jag ser dels fram emot att du ska komma hem, att jag ska fylla 18 o att du ska fylla 18! å så julafton förstås :P

pussar o kramar! <3

2009-09-08 @ 15:16:28
URL: http://bilancioni.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej tjejen!

Låter som om de går bra även om du har hemlängtan. Du kommer att klara det gallant, trotts att du var så nervös innan du åkte. :P haha..



Kramar ;D

2009-09-08 @ 22:55:08
URL: http://amandahjert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0