11 dagar till sjöss framför oss nu!

Ja då har det blivit sådär dåligt uppdaterat igen.. Jag ber om ursäkt.
I veckan har jag ju gått vakt det har gått bra, har fått ihop 11 timmars handstyrning. I i fredags morse var det ankosmt kl 03.00 så klockan 02.30 ringde dom och väckte än.. Jag som då lyckats somna runt 00.30 var inte så jätte pigg men det gick bra. Var iland i Baltimore igår också, mycket trevligt. Blev ett armband från wet seal, en tröja från Urban outfitters och en sminkväska från Victortias Secret :) Vi var först nere i stan och sedan åkte vi ut till ett stort mall och tittade lite.
Igår var som sakt sista hamn läng USA kusten denna resa. Nu är det 11 dagar över till Bremerhaven och snart har det gått ett varv till.
På måndag börjar jag jobba som vanligt igen på däck 8-17.
Nu ska jag hoppa in i duschen innan det är dags att gå ner och äta lunch.
Hare!

Kommentarer
Postat av: Bea

Skönt att det gått ett varv till snart, då är det bara ett kvar, eller hur?

Va fin din blogg är:)

ha det bäst världens bästa Terre!

2009-09-20 @ 09:04:39
Postat av: Mamma

Härligt med lite shopping. När blir det ett par jeans??? Segla lugnt. Kramar

2009-09-20 @ 11:35:24
Postat av: FARMOR

Kul att det blir lite shopping då och då! En tröja från Baltimore är häftigt! Heja Therese vi håller på dej!Ett varv till klarar du galant, det är vi helt säkra på farfar o jag. Kraaaaam!

2009-09-20 @ 16:08:57
URL: http://theresemagnussons.blogg.se/
Postat av: FARMOR

Kul med lite shopping! Det är du ju bra på.

Ett varv till och sen är du klar, farfar och jag är säkra på att du klarar det, våran toppentjej!Kraam!

2009-09-20 @ 23:40:53
URL: http://theresemagnussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0