090909;)

Idag har jag sådan träningsverk sedan gårdagens pass i gymmet, är helt slut.
Idag har jag plockat surrningar och sen har vi åkt runt med bil på alla däcken och samlat ihop sling, och det var en hel del kan jag säga.
Sen var det dags att måla lite gult på skotten. Så det ska jag frotsätta med nu efter lunch rasten.
Iförrgår fick jag och Kristian lite instruktioner i självförsvar av Frank, så nu gäller det att se upp där hemma ;D
Igår fyllde vi även poolen. Grabbarna vaskade och jag stod och var moraliskt stöd till dom ;) Någon måste ju vara det också!:) Men jag var faktsikt snäll och hämtade lite grejer till dom om de behövde något. Jag vaskade ju faktsikt poolen sist så nu tyckte jag att det var deras tur :D Sen tränade jag och sen blev det ett dopp i det blå efter tränigen. Jätte härligt att ligga där i poolen och kolla upp på en sjärnklar himmel!
Sen ett stort grattis till min ena farbror som igår fyllde år! Grattis till dig:)
Snart är lunchrasten slut och jobbet kallar igen så ha det bäst så hörs vi!
 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt Tezzan att du tog befälet en stund över städningen. Vilken träningsanda - det känns som jag ligger i lä....Kraaaam

2009-09-09 @ 20:32:07
Postat av: Anna-Lisa Hemström

bra bra bra att du tog befälet, men vilken chans att ligger i pool och tittar på stjärnorna, sånt glömmer man inte . din m.m

2009-09-09 @ 20:51:19
URL: http://theresemagnussons.blogg.se/
Postat av: Amanda

tjo! vi har nu bokat in vår studentskiva den 20/4! vill du komma? :) biljett kostar 120 kr och det kmr lätt va värt pengarna! ;D

när var eran studentskiva?

kram <3

2009-09-10 @ 09:08:04
URL: http://bilancioni.blogg.se/
Postat av: Amanda

har ni POOL på båten?!! här trodde man att du var ute på havet o slet o jobbade, men så är det nån jävla lyxkryssning! :O ;P

2009-09-10 @ 09:09:24
URL: http://bilancioni.blogg.se/
Postat av: Bea

fasike va du e duktig, gymmar och har koll på pojkarna så att dom gör jobbet dom ska, då e man värld ett dopp!!!



saknar dig<3

Bea

2009-09-11 @ 13:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0