Tisdag 13/9-09

En ny arbetsvecka har en än gång dragit igång. I helgen spenderade jag och Alexandra en hel del tid uppe på bryggan där vi fick sy,tagla och splejsa det var både lärorikt och roligt!
Alexandra har kommit på en metod så att hon ska få högre betyg:p hon ska sitta och smöra uppe på bryggan varje kväll och försöka visa något slags intresse. Men denna damen lyckades inte så värst bra då hon somnar uppe på bryggan!! yees goo Alexandra;D
Resten av helgen har vi kollat på film och tagit det lugnt. Alexandra och jag tar även alla tillfällen i akt och vilar det vill säga att vi sover varje lunch rast i ca 10 minuter men vad gör man inte för lite sömn;D
Måndags arbetet besod av att vi smörjde vincharna till förtöjninsspelen och sedan målade jag och Alexandra i förrådet. Idag har det varit en riktigt lärorik dag.. vi har vaskat hela jädrans dagen när det har blåst regnat och varit förjävligt!! Så från och med nu är vi vaskproffs eftersom vi klarar av vilka väderförhållande som helst;D
Nu på kvällen blev det träningen. Har tyvärr kommit ur mitt träningsschema lite men försöker att komma tillbaka till det normala träningschemat snart igen!
Nu var det allt jag hade för tillfället.
Ha det bäst<3


Kommentarer
Postat av: Bea

Vad ni har mkt att stå i!! mysig helg ni verkade ha:)



ses snart<3

2009-10-15 @ 09:35:16
Postat av: Amanda

shit det är bara 2 veckor kvar nu! tiden går så jävla fort! vi ses snart :D <3

2009-10-19 @ 11:47:46
URL: http://bilancioni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0