Dagen innan avmönstring!

Ja då är det 112 dagar idag. Just nu sitter jag i Alexandras hytt för att jag flyttade dit idag då jag har städat hela min hytt idag inför avmönstringen imorgon. Känslorna är väldigt blandade för tillfället. Klart att det ska bli skönt att få komma hem nu efter fyra månader här ombord men jag komemr verkligen att sakna detta och alla underbara människor ombord!
När jag kommer hem ska jag försöka att ladda upp lite bilder här på bloggen så ni som följt den ska få se vad jag har varit med om och upplevt.
Jag vill tacka alla som har läst min blogg och kommenterat och stöttat mig under min resa som jag gjort här ombord på M/V Undine<3
Nu ska jag ordna lite till med min packningen sen ska jag upp på bryggan en stund sista kvällen!
Ha det bäst och nästa inlägg som görs kommer att vara hemmifrån:)
Tack än en gång för all support och stöd som ni gett mig<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

när jag läste "dagen innan avmönstring" tänkte jag "vadå det är ju flera dagar kvar!". men det är det ju inte! om mindre än ett dygn är du hemma ju :D snart ses vi, bästis! trevlig resa. massvis med kramar <3

2009-10-31 @ 11:38:18
URL: http://bilancioni.blogg.se/
Postat av: Lasse

Trevligt att i framtiden kunna tala samma språk. Jag menar, om att leva ombord. Välkommen hem. Ruutharna

2009-10-31 @ 16:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0