Ankrat utanför Galveston

Nu har jag precis kommit tillbaka in i hytten efter att ha varit med vid ankringen. Veckans arbete har blnad annat bestått av att jag har knackat rost,slipat och målat ute på däck. Det var rätt så varmt, 27 grader i luften och däcket var ungefär 35 grader. Sen lyckades jag självklart bränna mig också, jordens finaste bonnebränna;D Sen lyckades jag också få lite solsting:D Men däcket blev iallafall fint tillslut och det är ju de som är huvudsaken;D
När vi var iland i Brunswick i tisdags blev det en hel del shopping. Så jag blir mer om mer orolig för att det inte ska få plats i väskan.. men men hoppas det löser sig. Men jag har nu iallafall tagit fram resväskorna så att jag har denna vecka på mig att provpacka väskorna och se hur det går:) Jag hoppas att allt går smärtfritt men det känns inte som de när jag vet hur mycket som ska ner i dessa två väskor. Men jag ska försöka göra allt för att få igen väskorna tills på lördag på det är dags att mönstra av i Charlston:)
Nu ska jag vila lite efetrsom att jag gick upp vid 03.30 imorse då vi skulle ankra.
Ha det bäst så länge!<3

Kommentarer
Postat av: Catarina

Inte bra med solsting. Ta på dig mössa/keps. Lycka till med packningen. Det kanske blir kämpigt...... Ses snart. Kram

2009-10-25 @ 13:44:36
Postat av: Karin

SNART KOMMER DU HEM! <3<3<3 Längtar!!!

2009-10-26 @ 10:42:39
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: Bea

LÄNGTAR EFTER DIG!!!! BARA 6 DAGAE KVAR

2009-10-26 @ 22:38:53
Postat av: Amanda

shit vad mkt pengar du måste ha som shoppar hela tiden!

vi ses om 6 dagar! asså du fattar inte hur mkt jag längtar. jag tänker bo hos dig tills du åker till nyköping. tyvärr terre, men det är så det blir när man åker iväg i 4 månader. då tänker vi klistra oss fast vid dig när du kmr hem ;) KRAM!!

2009-10-27 @ 08:47:37
URL: http://bilancioni.blogg.se/
Postat av: papps

Provpacka, på en så kort resa packa jag aldrig upp !

Hare bra

2009-10-27 @ 16:07:45
Postat av: Karin

Haha, klockrent av Mats! :P

2009-10-27 @ 16:46:29
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: Therese

Hahaha smart där pappa;) Jag brukar ju inte packa upp ur resväskan men jag tänkte att denna resa måste jag testa att göra det bara för att se hur det är:p

Hare bra så ses vi snart!<33

2009-10-27 @ 18:36:54
URL: http://theresemagnussons.blogg.se/
Postat av: Lasse

Får du plats med avmönstringsslabben? Bourbon till pappa.

2009-10-28 @ 20:25:44
Postat av: Erica

Låter intressant det där.. :D

2009-10-29 @ 17:46:41
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0