Tungt..

Det här måste ju göras om jag ska ha min behörighet men är det värt det? Just nu känns allt bara jätte jobbigt. Jag vet att man ska kämpa och inte ge upp i första taget. Jag vet inte ens om jag vill jobba med det här i framtiden. Visst måste man testa på saker för att veta om man tycker om det eller inte men 3 månader är en väldig lång tid...Iallafall som det känns nu. Alla ombord verkar jätte snälla och så men jag vet verkligen inte. Visst ska jag testa nu några veckor, vet inte ens om jag skulle få åka hem om jag ville. Förresten så blir det troligen ingen jorden runt resa, för som jag skrev i ett tidigare inlägg fick jag byta båt och den nya båten jag hamnade på alltså Undine hon går bara usa,canda och europa. Men det går nog bra en ändå, just nu känns det bara som att jag vill komma in i dethär och få det avklarat! Hare bäst! <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men vännen.. inte ska du tänka så.. att du bara vill hem.. jag förstår dig att du tycker det är jobbigt. men de kommer att bli bra.. se allt från den ljusa sidan.. du kommer att få se USA, Kanada .. och de HELT GRATIS.. haha tänk hur många av dina kompisar som inte får de på sina praktiker. :)

du vet att om de är nått så finns jag ett samtal bort och om du kommer till gbg samtidigt som jag. då kan vi träffas om du vill och ta en av dina "berömda" fika stunder. ;D hehe ..

Ha det bäst och se allt från en ljus sida..



Puss&Kram

2009-07-12 @ 17:28:33
URL: http://amandahjert.blogspot.com
Postat av: Amanda

det är din andra dag - klart det känns tungt! men det kmr gå bättre. du kmr inte vilja åka hem! och "bara" usa, canada och europa var väl inte riktigt rätt uttryckt, för så "bara" tkr jag inte att det låter ;)

kramar på dig!

2009-07-12 @ 18:16:11
URL: http://bilancioni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0