Tisdag

Det var vaskning som gällde idag också. Så det blev till att vandra runt i dom där jädrans stövlarna :p
Sen var jag nere på ettt utav bildäcken och plockade upp sling. Jag gick där nere själv och det är lite halv läskigt faktsikt.. Sen efter lunch hade vi info om ISPS och EPA det handlar om säkerhet i hamn och milöpolicy. Särskilt viktigt är det när man kommer in i amrekanskt vatten för dom är tydligen jätte hårda med allt sånt där. Sen var det ut och vaska igen. Fick sluta lite tidigadre idag så det var nice. 
Imorgon bitti kl 05.00 kommer lotsen ombord och beräknad ankomst till Halifax är 07.00 så det blir till att stiga upp runt kl 06.00 imorgon för att förbereda ankomst.
Nu ska jag gå ner och äta.
Hare bäst<3 
Ps idag har jag också sett delfiner :)


Kommentarer
Postat av: veronica

åh vad häftigt att få se valar och delfiner :) Hoppas allt går bra imorgon bitti :) kram

2009-07-21 @ 22:27:13
Postat av: Mona

Halloj! Du verkar ha det kaanooooners. Det där fixar du Tessan.



"hold on, little giirl!

Tell me what he's done to you,

Stand up, little giirl!

A broken heart can't be that bad" :)

2009-07-22 @ 00:21:54
URL: http://mhjort.blogg.se/
Postat av: Bea

Delfiner, va häftigt:) hoppas allt går bra imorgon när ni kommer fram!! nu ska jag sätt mig ner och skriva ett mejl till dig!! puss på dig

2009-07-22 @ 20:19:15
Postat av: Amanda

ååh delfiner! jag älskar delfiner!

2009-07-23 @ 09:58:55
URL: http://bilancioni.blogg.se/
Postat av: elle

ååh..delfiner!! :D

2009-07-23 @ 22:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0