Söndag

Vaknade imorse kl 7 även fast vi hade sovmorgon, det var redigt surt.. kunde inte heller somna om så det blev till att lyssna på musik och sedan läsa lite körteori. Dagen rullade på sakta men säkert kollade lite film sov lite mitt på dagen, även fast det inte kanske var det bästa för när jag vaknade mådde jag jätte illa.. Men det gick över sedan när jag fått lite mat i magen. Efter det blev det lite pilkastning och sedan kortspel, gick inte bra i varken kortspelet eller darten.. 
Tog en sväng upp på bryggan för att se om det var några valar i sikte men inte idag, tyvärr.
Imorgon börja min andra arbetsvecka här ombord hoppas att allt rullar på som det ska!
Time to sleep natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0