Pool time!

Igår var jag ledig så då hände det inte så jätte mycket. Var nere i maskin och fick hjälp med en skoluppgift sen läste jag lite körteori under dagen. På kvällen kastade jag lite pil sen gick jag upp en sväng på bryggan och kollade. Sedan vandrade vi ner joinade några andra som satt ute på däck vid poolen och snackade. Det var en jätte trevlig kväll. Efter ett tag var det bara jag som satt där som var från däcksidan så då satt alla maskinare och skulle övertyga mig om att byta till maskin. Får se hur det blir med det, ska troligen ha min maskin vecka nästa vecka. Vem vet jag kanske nappar på det istället ;)
Imorgon drar min vakt vecka igång uppe på bryggan så jag börjar imorgon bitti kl 04.00
Men nu är det dags att gå ut och ta sig ett dopp i poolen :)
Hare bäst!


Kommentarer
Postat av: veronica

Åh, vad härligt att ni har pool ombord :) Kram

2009-07-27 @ 15:14:31
Postat av: Bea

maskiner låer farligt, bättre att vara uppe på däck:P kram på dig!!!

2009-07-27 @ 22:28:22
Postat av: Mamma

Kanon har du äntligen hittat poolen.

2009-07-27 @ 22:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0