Klartecken!

Idag så ringde kaptenen ombord på Undine mig och berättade att nu på lördag den 11/7 var det dags för påmönstring. Väskan står redan packad och klar där hemma. Eftersom jag nu befinner mig uppe i Örnsköldsvik så blir det att på fredag morgon åker jag och pappa ner till Stockholm och plockar upp min väska, sedan bär det av till Göteborg där Undine ligger under lördagen och jag mönstrar på. Jag hoppas att jag får igång datorn och nätet ombord rätt omgående så jag kan uppdatera hur resan ner till Göteborg och allt har gått. Just nu känns allt rätt bra även fast jag nu har ont i halsen och huvudet. Det känns rätt tråkigt om jag nu veckan innan jag ska åka blir sjuk.. Förhoppningsvis är det bara något tillfälligt. Ha det bäst så hörs vi vidare!

Kommentarer
Postat av: Bea

åh låter så häftig terre!! du kommer få vara med om så mkt coolt!

puss hörs under veckan x antal gånger:P

2009-07-05 @ 21:40:24
Postat av: Amanda

terreberre! kmr bli sjukt kul att få följa din resa genom bloggen! ska bli så spännande :D lova att uppdatera med mkt bilder - både på havet, båten, din hytt och stora valar! xD och så vill jag (vi) sjklart se DIG förstås. annars kanske jag inte känner igen dig när du kmr hem :P

VARMA KRAMAR OCH BLÖTA PUSSAR ;D <3

2009-07-06 @ 13:13:31
URL: http://bilancioni.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej!!



Vad kul att dom har hört av sig. =)

Hoppas din besättning kommer att vara lika bra som min är ombord, men lyd mitt råd och var inte själv med filipinarna, vissa kan ha en konstig kvinnosyn, men självklart finns det underbara sådana också. :D



Vi ses i NOVEMBER/DECEMBER



KRAMAR

2009-07-06 @ 16:27:12
URL: http://amandahjert.blogspot.com
Postat av: Karin

Nu ska àlsklingen ut pà de stora haven. Lova att ta hand om dig dàr ute och hòr av dig - ofta!



àlskar dig, you know that! <3<3

2009-07-07 @ 16:50:32
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0