Jag har varit i gymmet;)

 Resan fortsätter ner mot Galveston. Vi ankommer dit på fredag morgon. Igår kväll blev det lite kort och snack nere i dagrummet med några stycken, mycket trevligt, Paserade även Miami igår kväll, det var lite kul att se Miami från sjö sidan eftersom jag varit där tidigare men då var jag iland. Imorse när jag klev på vakten passerade vi även Key West. Blixtrade imorse när jag satt där uppe och höll utkik, väldig häftig syn när allt är svart och helt plötsligt blixtrar det till :)
Det är väldigt lärorika dagar uppe på bryggan och idag har jag tex lärt mig hur man räknar ut sann och relativ vind. Har även gått en runda och kollat igenom alla nödutgångar som finns.
På eftermiddagen blev det bad i poolen och sedan lite sol på det. Jag har även idag besökt gymmet för första gången under denna resa, blev lite träning men inte så seriöst ;) Men imorgon drar den seriösa träningen igång och jag ska då träna konternueligt är tanken :) Får se hur det går med det :p
Men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan upp på bryggan för att gå vakt igen. Ska gå igenom hur man splejsar och så med tampar, ska bli spännande.
Hare bäst!

Kommentarer
Postat av: Alx

Gymmet???...lycka till gumman...varje dag, så var ju våran tanke <3

2009-07-30 @ 16:06:46
URL: http://alexandrabergmark.wordpress.com
Postat av: Karin

Vilekn grej! Lycka till med träningen, jag håller på dig :) Men tänk på att några extra kilon är bra, det är bara extra Terre att älska ^^ Thihii.. Puss <3

2009-07-30 @ 20:03:43
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: Bea

Lycka till med träningen, vi får köra armbrytning när du kommer hem;) häftigt med att åka runt så där, du e så grymt duktig! ha det bäst lilla terre-berre!

2009-07-30 @ 21:08:49
Postat av: Maria

Fan va kul d låter! Säger som alla andra här-lycka till med träningen!!

Saknar dig!! Puss<33333

2009-08-01 @ 00:29:51
Postat av: FARMOR

Nu är jag hemma igen så jag kan hålla reda på dej,å va mycke spännande som hänt dej den här tiden!Vad häftigt att få styra ett så stort fartyg,det går åt mycket muskler så fortsätt träna.Kram gumman!

2009-08-01 @ 12:31:05
URL: http://theresemagnussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0