Ett litet ljus iallafall

Förra inlägget var ju sisådär muntert men tänk var fort allt kan ändra sig. Just nu känns läget helt okej. Det känns som att det bara är att bita i nu även om det känns rätt tungt ibland. Men så är det väl med allt antar jag, särskilt när man har något nytt framför sig. Idag fick jag också en handledare som verkar jätte snäll så det kommer nog bli bra. Imorgon blir den första arbetsdagen för min del. Men redan inatt ungefär vid 2 tiden blir det till att gå upp för då är det förtöjning som gäller i Beligen. Så jag hoppas jag vaknar när dom ringer och väcker mig inntt. Så nu blir det till att duscha och sedan kanske gå och lägga sig för att vara pigg inför ankomsten.
Jag är ledsen att det inte varit några bilder på de senaste inläggen, men det tar så himla lång tid att ladda upp en bild. Men hoppas på att det kanske blir bättre när vi närmar oss land vad vet jag:)
Hare bäst!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad härligt med glädje i ditt inlägg. :)

Nu kör du på med rätta tackter. ;) Det är som du säger, allt är tungt när de är nytt och man inte känner någon, men de finns alltid ljus i ett mörkt rum.. Om inte de syns ser man till att det syns.. Och de är precis de du har gjort.. :D 100 poäng till TESSAN!! :D



GO GIRL!!

2009-07-12 @ 19:24:21
URL: http://amandahjert.blogspot.com
Postat av: Anonym

2009-07-12 @ 22:07:08
Postat av: Amanda

sånna här positiva inlägg vill vi se fler av! lycka till inatt :) <3

2009-07-12 @ 22:47:24
URL: http://bilancioni.blogg.se/
Postat av: Karin

Yey, honey. Nu àr du pà rull! Shit va hàftigt. Kul att det kànns bàttre nu. Tiden kommer gà galet snabbt, bara fòrsta veckan det kànns segt. Jag har redan varit i Italien 4,5 vecka. Kànns som jag kom igàr! Keep in touch. Jag vill ha massa vykort!

PUSS<3

2009-07-13 @ 15:30:33
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0