Dagen före påmönstring

Dagen började med att jag vaknade runt 11.30 och insåg att jag hade väldigt bråttom för att jag skulle nämligen åka ner och hälsa på Gustavsberg 7 det är båten jag miljöpraktiserade på i ettan och som jag senare under sommaren jobbade på. Jag har tänkt nu hela tiden att jag ska hinna åka ner och hälsa på dom innan jag åker, som tur var hann jag med det idag. Det var väldigt trevligt att träffa alla ombord igen det var ett väldigt härligt gäng jag arbetade med. Sedan efter besöket bar det av in till stan, för där skulle jag träffa en kompis som ska åka iväg till USA och jobba som aupair där ett år så vi ville hinna ses innan vi båda drar iväg. Kommer sakna henne<3 Känslorna just nu är väldigt nervösa. Det är verkligen nu det gäller. Man har gått och pratat om den här praktiken ända sedan man började ettan och nu är det dags att fara iväg. Kommer sakna alla här hemma oerhört mycket!<3 Ska försöka blogga så mycket det går. Ha det bäst så ses vi i höst när jag kommer hem. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0