Försov mig..

Ja det var de som hände imorse. Hade ställt klockan på 07.00 då jag skulle duscha innan frukosten. När väackarklockan på telefonen ringde tröck jag på snooze en gång och sedan somnade jag om. När jag vaknade nästa gång tyckte jag det såg ut som att klockan var 07.25 och insåg att jag inte skulle hinna duscha. Kollade på klockan igen då hade jag ju självklart sett fel så att klockan var 07.52 jag börjar jobba kl 08.00.. great så det blev till att kasta på sig kläderna springa ner och slänga i sig frukostenkom 10 minuter föresent men jag träffade båsen då jag var påväg ner och förklarde att jag försovit mig och att jag skulle skynda mig så gott jag kunde. När jag kom ut sen efetr att ha ätit frukost var det vaskning som gällde. Det blev till att vaska hela dagen, var lite jobbigt på eftermiddagen då det både blåste och regnade.. 
 Jag jobbade i byssan även lördag och söndag. Var jätte tråkigt när det var sista dagen igår i byssan, jag har verkligen haft det superkul där. Fick choklad utav messmannen för ett bra utfört arbete och det blev en liten tår i ögat..kommer sakna dom!
 lördags spelade vi lite kort, kastade pil och sedan blev det lite bilspel på x-box. Jag var också med 1:e maskenisten när han gick kvällsrond nere i maskin och kollade så att allt stod rätt till, allt var i sin ordning så det var lungt.
Fick sluta lite tidigare idag då det blir till att gå upp runt 00.00 inatt för att först slussa in i hamnområdet i Bremerhaven sedan sen dags för förtöjning. Komemr troligtvis vara klara någon gång vid 02.00 sen blir det kanske fyra timmars sömn sen är det upp igen för att dom börjar lossa på lasten redan vid 06.00 imorgon bitti.
Nu ska jag vila lite.
Hare bäst<3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jobbig start på dagen med att försova sig men oooj vad snabb du var att komma iväg till jobbet. Tur att det är nära. Kul att du gillade jobbet i byssan så bra. Kram

2009-08-17 @ 19:38:29
Postat av: Karin

Ojoj, ingen rast ingen ro! <3

2009-08-17 @ 20:58:08
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: FARMOR

OJ! Det blev en riktig rivstart! Kul att du gillade

jobbet i byssan. Hoppas du kommer att trivas lika bra på nästa ställe.

2009-08-17 @ 22:46:39
URL: http://theresemagnussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0