Önskar jag vore hemma idag...

..då det nämligen är så att älskade Bea fyller 18!! Stort grattis till dig min älskade vän, jag hoppas du får en kanon bra dag. Jag skickar massor med pussar och kramar till dig<3<3<3<3<3 Dagen har varit rätt så seg har haft hemlängtan mer en vanligt idag.. Just nu känns det rätt tungt faktiskt. Det hålls på att lasta för fullt nere i lastrummet och vi ska avgå kl 23.00 24 timmar senare anländer vi till Göteborg. På fradeg kommer Alexandra och hälsar på, det ska bli jätte roligt att få träffa henne hon blir kvar tills på lördag. Vi avgår igen på lördag med sikte på Zeebrugge igen. Tänk om jag också fått gå av i Göteborg, det skulle inte vara helt fel att få komma hem just nu.. Saknar alla där hemma jätte mycket<3 Ska sova lite nu så jag är pigg sedan då det är avgång, blir rätt lång tid uppe inatt eftersom det är slussning och allt. God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag glömde skriva upp till dig på papper vad dom andras bloggar var men här kommer dom jag vet som har bloggar:http:

Amanda

//amandahjert.blogspot.com/

Jacob

http://jakentillsjoss.blogspot.com/

sen vill jag bara tacka för rundturen jag fick på undine och jag hoppas du får det fortsatt trevlig resa och så ses vi när skolan börjar.



Mvh Richard



2009-08-19 @ 20:00:56
Postat av: Mamma

Vi har ringt och grattat Bea och hon blev glad. Förstår att det är tungt just nu men du är fantastisk. Kämpa på!! Kramar

2009-08-19 @ 20:18:32
Postat av: Bea

Tack terre, du är väldens bästa, de e du verkligen!!! din familj är helt underbara, dom ringde och grattade mig och jag blev jätte glad, ni är så otrloigt gulliga<3



göteborg nästa alltså, tungt att inte hoppa av där men det kommer gå så fort sen när ni åker från sverige igen så helt plötsligt så ska ni hit igen och då e det din tur att hoppa av!! du fixar det fin fint terre, bara att kämpa vi stackare här hemma får börja skolan nu, de kan du tänka på;) puss

2009-08-20 @ 08:52:53
Postat av: Anonym

2009-08-20 @ 10:09:12
Postat av: Amanda

Hej älskling! igår började jag skolan. idag är första dagen med lektioner. suuurt... men det känns ändå skönt att ha kmt igång med skolan igen. sista året nu!! saknar dig massor. särskilt att prata med dig. känner hela tiden för att ringa dig. synd att vi inte kan skypa lr snacka på msn. d kanske funkar från gbg? nu börjar nästa lektion - måste dra. PUSS!

2009-08-20 @ 10:10:43
URL: http://bilancioni.blogg.se/
Postat av: Anna-Lisa Hemström

Tuffing där vet att du klara det . du har vida vyer dom andra trånga skolsalar, och så mycket du lär det räcker långt. torsdag var vi och dansade igen !

kram din m. mor.

2009-08-20 @ 20:06:56
URL: http://theresemagnussons.blogg.se/
Postat av: Karin

Du är finast hjärtat! Tänkte ringa dig idag när jag var på promenad men kom till min besvikelse på att det inte går ju... Men jag tänker på dig hela tiden! Du är så galet duktig! Fortsätt simma, fortsätta simma! <3<3<3

2009-08-20 @ 20:51:51
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0