Move time!

Måndagen är nu avklarad och jag har spenderat dagen med att knacka rost och slipa. Det gick alldeles utmärkt till skadorna började komma. Jag har idag lyckats klämma fingret, fått en rost flaga i ansiktet så det började blöda och sedan fick jag nådot från slipmaskinen i magen. Jag kan ju säga att skadorna inte är livshotande så det är inget att vara orolig för:p
Idag har jag varit jätte trött hela dagen. Satt där nere och knackade rost och det var ansträngadne för ögonen..
Imorgonbitti är det ankomst i Brunswick som gäller vet ej vilken tid men blir väl någon gång på morgonen.
Nu ikväll var det filmtajm i tv-rummet som gällde.Vi såg Smala Sussie, mycket trevligt.
Hare bäst så hörs vi!


Kommentarer
Postat av: Bea

Ånej Terre, måste du skada dig ombord också?! fast det hör väl till!!!! skönt att höra att de inte va något allvarligare!! smala sussie är alltid roligt specielt efter en hårdarbets dag!!

puss på dig

2009-08-04 @ 17:32:23
Postat av: Bea

Ånej Terre, måste du skada dig ombord också?! fast det hör väl till!!!! skönt att höra att de inte va något allvarligare!! smala sussie är alltid roligt specielt efter en hårdarbets dag!!

puss på dig

2009-08-04 @ 17:33:40
Postat av: Mamma

Tuffa dagar med hårt arbete. Se till att skydda ögon m m och var rädd om dig. Kram

2009-08-04 @ 22:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0