Min första dag i maskin!

Jajamen från och med idag och 5 dagar framåt ska jag ingå i maskingänget:) Idag var jag med och gick morgonrunda i maskin, började gå den kl 06.00 och var klara lagom till frukost kl 07.30 under denna runda kollas det olja i olika masiker och sedan så att allt står rätt till. Sedan skulle det bytas en packning eller vad man ska kalla det på ett avgassytem på en av kärorna. Det tog hela dagen då det var väldigt trixit att få loss och sedan få tillbaka den, men det var väldigt kul:) Det har rullat lite idag också, kände lite när jag var uppe och åt lunch men sedan när jag gick ner och arbetade igen kändes det inte lika mycket och så glömde man bort det då man var fullt upptagen med att arbeta, så det var skönt.
Just nu är jag så sjukt trött, blev inte så mycket sömn inatt då det var avgång sent och sedan upp tidigt imorse. Får vänta tills på söndag då jag kan sova ut och är ledig.
Men nu ska jag ner och träna sedan sova.
Hare bäst<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Tessan!

Äntligen befinner du dig på intelligensnivån!

Har du gaddat dig än? Föreslår en propeller på vardera skinkan och texten "Keep clear of propellers " ovanför.

Harebra/Chrille krokodil

2009-08-26 @ 20:45:51
Postat av: Bea

Du e så duktig Terre, kan inte säga annat:)

saknar dig enormt mkt, men du vill inte komma hit just nu när skolan har börjat och man har så enormt mkt att gör + att alla håller på att komma i koma inför höstan!

puss på dig!

2009-08-28 @ 15:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0