Jag skyller på internet..

Ledsen att det varit så dåligt uppdaterat här, men antingen så har internet inte fungerat eller så har jag varit jätte trött och inte orkat..
Igår var jag iland i Charlston, väldigt söt lite stad. Där fanns Victorias Secret butiken så självklart var jag tvungen att införskaffa något :p Hittade massa annat som jag också skulle velat köpt men jag ville inte att alla skulle stå och vänta på mig medans jag stod där och valde och provade en massa saker :p Men jag kommer ju tillbaka och då kanske man kan gå iland igen för då vet jag ju vad jag vill ha ;D
Det jobbas på som vanligt, idag var det målning och att gå lastkoll genom alla bildäck som stod på schemat. Vi började på bildäck 13 och gick sedan neråt tills vi var på 1 då vi gått igenom alla däcken. Det var sjuukt varmt där nere i lastlådan och det blir ju inte bättre när man har en jädrans overall på sig heller. Men nu är jag fri från overallen för att jag har fått en par arbetsbyxor istället!! Helt perfa tackar dom i maskin för detta. ( Byxorna kom därifrån)
Vi är nu påväg till Baltimore, våran sista hamn i USA sen bär det av mot europa igen. Det blir 11 dagars sjöresa över Atlanten innan vi når europa.
Jag tänkte gå iland imorgon också och förhoppningsvis hitta ett par jeans. Har en massa andra grejer jag vill införskaffa också, får se hur mycket jag hinner med :p
Nu är det dags att gå ner i gymmet. Försöker uppdatera så ofta det går.
Hare bäst<3


Kommentarer
Postat av: FARMOR

Skönt att det kom ett inl. Vi börgade undra. Kul med lite shopping mitt i allt slit.Du måste vara rädd om dej det finns mkt farligt ombord. Härligt med dina kompisar(Bea,Karin,Alx.Maria,Veron.m.fl.) som peppar dej varje gång!Kraaaam!

2009-08-07 @ 10:42:52
URL: http://theresemagnussons.blogg.se/
Postat av: Bea

Hej världens bästa Terre, shoppa är alltid bra, då kommer man på andra tankar och skit i om killarna får vänta, man får faktiskt ta sin tid i affären (fast ibland kan du vara väldigt långsam kan jag hålla med om:P) men nya jeans förtjänar alla ibland! gu så ni jobbar på där, blir väldigt stolt när jag läser hur du kämpar!! ha det bäst nu, skickar ett långt mail till dig nu och sen kommer jag avra borta i eb vecka!!

puss!!!

ps, va gullig din Farmor är som håller koll på din blogg och hejar:)

2009-08-07 @ 19:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0