Helg igen

Veckorna rullar på och jag ska nu börja på min 4:e vecka på måndag. Igår fick jag vara med och kolla när dom gjorde en test av general alarm och nästa lördag är det min tur och då ska jag ropa ut i högtalarna att ett test av general alarm kommer ske. Jag har kommit på en sak att jag har fobi för att prata i radion här ombord, jätte jobbigt när alla ska höra. Plus att det är på engelska så det gör ju inte saken lättare.. Men jag har inget val det m,åste göras. Igår gjorde jag sista vakt dagen på ett tag nu uppe på bryggan. På måndag kommer jag börja jobba som vanligt igen 8-17
Just nu har jag inget mer på hjärtat.
Hare bäst!

Kommentarer
Postat av: Bea

Men Terre du är ju van att prata i radio inför en grupp "Ursäkta hur får man av vindrutetorkarna";P puss min lilla älskling, du fixar det så bra där på båten så jag va tvungen att reta dig lite!!!<3

2009-08-02 @ 21:08:04
Postat av: Karin

Haha, klockren kommentar av Bea! XD Du klarar dig fint honey.. <3

2009-08-02 @ 22:35:29
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: Anna-Lisa Hemström

såklart du kan har hört dig förr sjunga i micken

heja heja A-L

2009-08-03 @ 16:08:00
URL: http://theresemagnussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0