Göteborg nästa..

Ja då anländer vi till Göteborg ikväll runt 23 tiden. Det känns rätt så jobbigt faktiskt.. men något positivt är att imorgon kommer ju Alexandra hit och hälsar på:)
Idag har jag målat nere vid lotslejdaren. Som vanligt blev det mer färg på mig än vad det blev på skotten;) men det hör till för då syns det ju att man har arbetat ;p
Sen har jag också varit nere i en av barlasttankarna idag. Det var väldigt spännande men trångt, så det gäller att man är smidig.. det kanske inte direkt är min starka sida men jag kom upp därifrån igen iallfall ;D Det läckte nämligen i ett av rören där barlastvattnet går så det skulle lagas.
Nu ska jag vila lite innan det är dags för ankomst.
Hare bäst<3

Kommentarer
Postat av: FARMOR

Bra att du är hemma(nästan)! Duktigt av dej,det där med barlasttankar är inte lätt, Therese du är smidig o bäst! Kraaam.

2009-08-20 @ 22:59:03
URL: http://theresemagnussons.blogg.se/
Postat av: Bea

Det kommer gå otroligt fort nu när du åker från göteborg igen, då har du träffat alexandra och pratat med oss tjejer så att du har skavsår i öronen och längtar tills att vi bara skickar mail igen.. sen kommer du hem utvilad från allt prat så då kan du ta åt dig extra mkt snack:)



gu va flummit det här medelandet blev men du fattar vad jag menar bästa terre<3

2009-08-21 @ 16:30:45
Postat av: Mamma

Du är bäst och du fixar det här med din härliga, vilja, styrka och mänskliga omtanke. Kram kram kram

2009-08-21 @ 20:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0