Baka baka liten kaka:)

Ja det är vad jag gjort både igår och idag. Bakat för fullt, det har blivit chokladrutor,cocosbollar och idag blev det äppel muffins. Igår var det också HLR övning som gällde, då jag gjort detta förut både i skolan och hemma (eftersom vi har övningsgrejerna hemma då pappa fick det när han varit och praktiserat på sjukhus) så visste jag vad det stora hela handlade om. Bra med övning så att man kan hjälpa till om något skulle inträffa någon gång.
Idag är det sista dagen i byssan men dom frågade om jag skulle vilja vara med i helgen också då det blir lite mer avancerade maträtter och en hel del bak. Så jag tror att jag jobbar helgen också. Det kan bli rätt segt att vara ledig både lördag och söndag..
Ska sova lite nu sen är det matlagning och bakning igen som gäller :)
Hare bäst<3

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh gud vad gott! Ät lite för mig också :)

2009-08-14 @ 16:28:41
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0